בנו את החלומות שלכם בפעילות DREAMZZZ

ימים א׳ -ה׳: משעה 12:00 עד 14:00
סינמה DREAMZZZ - צפו בהקרנת הסדרה האהובה
שחקו באזור המשחק החופשי
כיף לכל המשפחה!
הכניסה חופשית

צאו למסע מרתק בחלל בפעילות SPACE

ימים א׳ -ה׳: משעה 16:00 עד 18:00
סינמה DREAMZZZ - צפו בהקרנת הסדרה האהובה
שחקו באזור המשחק החופשי
כיף לכל המשפחה!
הכניסה חופשית

שעות פתיחה של החנות

ימים א׳ -ה׳: משעה 09:30 עד 24:00
בימי שישי וערבי חג: משעה 09:30 ועד שעה אחת לפני כניסת שבת
בשבתות ובחגים: החל משעה אחת לאחר צאת השבת או החג ועד 24:00.
סינמה DREAMZZZ - צפו בהקרנת הסדרה האהובה
שחקו באזור המשחק החופשי
כיף לכל המשפחה!
הכניסה חופשית

®LEGO

ערכי המותג של ®LEGO
דמיון
דמיון הוא הבסיס העיקרי ליצירתיות, וילדים מפתחים את הדמיון דרך משחק חופשי ופתוח. כאשר הסקרנות האנושית שואלת “למה?” היא מאפשרת דמיון של מספר פתרונות אפשריים. גם במהלך משחק כשאנחנו שואלים “מה אם?” נפתחות אפשרויות ופתאום משהו רגיל הופך לבלתי רגיל ואפילו מיוחד במינו. לחלום ולדמיין דרך משחק, הוא צעד ראשון ונפלא לממש את כל זה.
יצירתיות
יצירתיות היא היכולת למצוא רעיונות ופתרונות חדשים, מפתיעים ובעלי ערך – והיא תכונה חיונית ביותר במאה ה-21.
יצירתיות שיטתית היא זו המשלבת ידע והיגיון עם משחק ודמיון.
כיף
כיף זה השמחה שאנו מרגישים כאשר אנו מעורבים בעשייה מלאה הדורשת מיומנות ואמנות, כאשר כל היכולות שלנו מגויסות אל מול פתרון אתגר, וכאשר מתקדמים אל פתרון בעיה או השלמת משימה. כיף זה גם להיות אקטיביים יחד, ליהנות מההתרגשות שיש בהרפתקאות, מההתלהבות והשמחה המתפרצת כשאחרים מפתיעים אותנו או אנחנו את עצמנו כשאנחנו מגלים את היכולת לעשות וליצור.
למידה
להיות סקרנים, להתנסות, ולפעול בשיתוף פעולה – להרחיב אופקי מחשבה, לפתח דברים חדשים ומיומנויות חדשות, כל אלה הם המשמעות של תהליך הלמידה. משחק הוא דרך נפלאה ללמוד. על ידי חיבור ופירוק של דברים והרכבתם מחדש בדרך שונה וחדשה. כמו בחיים האמיתיים – בנייה, פירוק ובנייה מחדש יוצרים דברים חדשים ומפתחים דרכי יצירה לצד חשיבה חדשה אודותינו ואודות העולם סביבנו.
אכפתיות
אכפתיות לאחר ולעולם סביבנו היא המשמעות של לעשות טוב. אנחנו בלגו מלאי תשוקה ליצור אימפקט ושינוי חיובי על חייהם של ילדים, של עמיתינו העובדים, השותפים העסקיים שלנו ועל העולם בו אנו חיים. אנחנו רוצים לעשות את הקצת “מעל מעבר” הזה לא בגלל שאנו חייבים – אלא משום שזה מרגיש לנו נכון ואכפת לנו.
איכות
בשבילנו, שמירה על איכות היא אתגר מתמשך של שיפור מתמיד ביכולת שלנו לספק את חומרי המשחק הטובים ביותר. לא רק מבחינת איכות החומר אלא הטובים ביותר להתפתחותם של ילדים, הקהילות והשותפים שלנו. המצוינות שלנו בייצור בלתי מתפשר, היא זו שתרמה למוניטין שלנו כמותג שאמון הציבור בו הוא מוחלט ומלא. אנחנו מאמינים שהאיכות שלנו מדברת בעד עצמה, ובעצם, היא ההמלצה הכי טובה שיכולנו לקבל ממישהו עלינו.

ילדים משחקים בלגו